- توضیحات
5 گام اساسی در جذب مخاطبان به سمت غرفه شما در نمایشگاه ها
هم اکنون که قصد کرده اید مقاله ی جذب بازدید کننده به غرفه در چند قدم ساده را بخوانید، قطعا اهمیت حضور بازدیدکنندگان در غرفه ی شما برایتان روشن است. اگر تجربه ی حضور در یک نمایشگاه را بعنوان غرفه دار داشته باشید، قطعا شلوغی غرفه برایتان لذت بخش بوده است. البته به همان اندازه عبور بی تفاوت مردم از کنار غرفه آزاردهنده است. این نوشته یعنی"جذب بازدیدکنندگان به غرفه تنها در 5 قدم" دقیقا به همین موضوع می پردازد.
- بازدید: 1022
- توضیحات
جذب اسپانسر ایونت در 14 قدم (قسمت اول)
از آنجا که حمایت مالی ایونتها نقش مهمی در درآمد حاصل از ایونت ایفا می کند(تحقیقات نشان می دهد که 63 درصد از مدیران ایونتها، بر روی حمایت مالی بعنوان یک منبع کسب درآمد حساب ویژه ای باز می کنند)، تلاش برای جذب مناسب ترین اسپانسر برای ایونت موضوعی حیاتی است. موضوع مهم دیگر، در اختیار داشتن سیستم درستی است تا ارزشی که حامی مالی در پی آن است به وی ارائه دهید.
- بازدید: 1738
- توضیحات
از شرکت در هر ایونتی ، سود استفاده را ببرید !
فضایی را تصور کنید که در آن همه ی کسانیکه احتمال دارد در آینده مشتریان شما شوند حضور دارند. در لابلای این افراد نیز کسانی حضور دارند که ممکن است رقیب شما و یا درآینده همکار شما شوند. چنین فضایی دقیقا فضای یک ایونت را تداعی می کند که برای شناخته شدن باید در آن حضور داشته باشید. مهم تر از حضور در چنین فضاهایی استفاده ی بهینه از فرصت هایی است که در خلال آن برای شما بوجود می آید. شاید بپرسید این فرصت ها کدامند؟ این مقاله در جواب همین سوال تنظیم شده است. با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید تا ببینیم: چگونه باید نهایت استفاده را از حضور در یک ایونت داشته باشیم؟
- بازدید: 1763
- توضیحات
جذب اسپانسر ایونت در 14 قدم (قسمت دوم)
در ادامه مبحث قبل7 قدم دیگر را برای جذب حامی مالی ایونت بررسی می کنیم
- بازدید: 1050
- توضیحات
4 دلیل تجاری که باید در ایونت های نمایشگاهی شرکت کنید
چه فرصتی بهتر از اینکه مشتریان فعلی ومشتریان جدید خود را در یک فضای حرفه ای ملاقات کنید؟ حضور در نمایشگاه ها دقیقا چنین فضایی برای شما ایجاد می کند. در فضای نمایشگاه می توانید مشتریان خود را حضوری ملاقلات کنید. هیچ چیز به اندازه ی ملاقات حضوری ایجاد اعتماد نمیکند و این به نفع کسب و کار شما خواهد بود.
- بازدید: 1093
- توضیحات
ارتقا برند با برگزاری ایونت
در خصوص ارتقا برند همواره نظریات و سوالات زیادی برای مدیران بازاریابی و مدیران عامل شرکت ها مطرح بوده است و آنها عموما به دنبال پاسخ برای این سوالات هستند:
1- چه کار کنیم تا برندمان بر سر زبان ها بیافتد؟
2- مهمترین گام ها در برند سازی چیست؟
3- بازاریابی حرفه ای برای معروف شدن برند چه گام هایی دارد؟
4- چگونه با برگزاری ایونت / رویداد میتوانیم برند سازی کنیم؟
- بازدید: 1164
- توضیحات
گردشگری مذهبی ، ظرفیتی بالقوه برای توسعه گردشگری آئینی و فرهنگی
هر سال همزمان با محرم یا دیگر مناسبتهای مذهبی بحث گردشگری مذهبی هم داغ میشود اما این نوع گردشگری بایدها و نبایدهایی دارد که برای توسعه آن باید لحاظ شود.
صنعت گردشگری را میتوان یک صنعت پویا و چند وجهی دانست به گونهای که انواع مختلف گردشگری اعم از مذهبی، ورزشی، خوراک، تاریخی، طبیعی و غیره برای آن تعریف شده و هر کدام شاخصها و استانداردهای خود را دارد.
- بازدید: 914
- توضیحات
ایونت چیست؟
ایونت ترجمه کلمه انگلیسی Event بوده و در اصل معنی ایونت معادل رویداد، پیشامد و اتفاق است و از دید بازاریابی یکی از اجزای راهبردی بازاریابی سازمان شناخته میشود برگزاری یک ایونت میتواند راهی باشد برای جلب نظرات مشتریان جدید و ایجاد ارتباط با آنها تا از آن طریق محصولات و خدمات را بتوان معرفی نمود.
اما از آنجا که در فرهنگ رسانه ای کشور ما از کلمه رویداد بیشتر به معنای اتفاق ، پیشامد غیر منتظره ، حادثه و.... که بیشتر بار منفی و نگرانی را به مخاطب منتقل می کند استفاده میشود استقبال عموم مردم به کلمه ایونت بدلیل نداشتن بار منفی بسیار بیشتر شده است از طرف دیگر در حوزه بازاریابی و علوم مدیریت هم کلمه ایونت مارکتینگ یک کلمه بسیار جا افتاده مثل کلمه برند می باشد .
- بازدید: 39842
- توضیحات
گردشگری رویداد محور (ایونت گردی)
امروزه جشنواره ها و رویدادهای ویژه یكی از روبه رشدترین بخشهای تجارت گردشگری هستند . از آنجا یی كه رویدادها الزاماً نیازمند تحولات زیرساختی نمیباشند، از منظر توسعه پایدار می تواند نقش برجسته ای در ترویج برنامه های فرهنگی و طبیعت گردی داشته و بدین ترتیب در حفاظت از جنبه های فرهنگی و زیست محیطی مقاصد گردشگری نقش قابل توجهی داشته باشد.
- بازدید: 1262
- توضیحات
بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ چیست؟
امروزه بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ جهت ارائه یا ارتقای محصول، خدمات، سازمان و … جهت افزایش مشارکت با افراد برگزار میشوند. ایران ایونت سعی دارد با معرفی و اطلاع رسانی ایونت های شما در عرصه دیجیتال ، نسبت به افزایش مخاطبان با اطلاع رسانی مناسب تر نسبت به سایر شرکت ها اقدام نموده و علاوه بر آن تلاش دارد تا تجارب شرکت در رویداد را برای مخاطبان ایران ایونت زنده نگهدارد.
- بازدید: 1088
- توضیحات
انواع ایونت ها و رویدادهای شرکتی و اینکه چرا آنها مهم هستند!
اکثر رویدادهای شرکتی به یک دلیل محبوب هستند: رویدادها تاثیر به سزایی در رساندن برنامه ریزان به اهدافشان دارند. رویدادها چه به شکل یک کنفرانس باشند، چه به صورت یک تور تفریحی، روشی هستند که کمپانی ها به کار می گیرند تا مردم را به شکل جدیدی گرد هم آوردند، از این طریق روابط بین فردی شکل می گیرد که به طور معمول در محیط های خشک و جدی شرکت ها کمتر اتفاق می افتد. در این مقاله ما سعی داریم 8 نوع از انواع ایونت های سازمانی را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با بهره گیری از آن، کسب وکار سازمان خود را بهبود دهید.
- بازدید: 1818
- توضیحات
جذب اسپانسر برای رویداد
اگر یک رویداد بزرگ را برنامهریزی کرده باشید، مطمئنا میدانید که ساخت یک رویداد خوب بدون اسپانسر امکانپذیر نیست، زیرا پوشش هزینههای رویداد چالش بزرگی است و اگر تمام هزینهها را از شرکتکنندگان بگیریم تعداد زیادی از مخاطبان هدف خود را از دست خواهیم داد. جذب اسپانسر دقیقا شبیه پیشنهاد ازدواج است، شما نباید بدون هیچ آشنایی و تحقیق پیشنهاد اسپانسرینگ را ارائه کنید، درست همانطور که به یک غریبه پیشنهاد ازدواج نمیدهید. بلکه باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا اعتماد او را بدست آورده و سپس پیشنهاد خود را عنوان کنید.
- بازدید: 957